10.5.2011

Euroviisuja ja pikkuporkkanoita


Hei moi! Siis aatelkaa, 24 astetta ulkona, kuinka mahtavaa? :D Tai no yks suuri miinus ampiaisista sillä vihaan niitä ja pelkään niitä yli kaiken! Meillä oli töissä 2 tänää ja oli lähellä et oisin purskahtanu itkuun koska mul on nii kauhee fobia :S Onneks on nii hyvät työkaverit jotka autto heivaan ne pois :P Oisin nyt nauttinu ulkoilmasta parvekkeella mut eiköhän sinnekki tullu amppari ahisteleen joten sisälle heti vaa. Nyt katon tässä samalla Salkkarit uusintaa ja kohta illan jakso tuleeki. Mulla ois mars jätski pakkasessa, pitäisköhän ottaa? Iltakymmeneltä alkaa sit Euroviisujen semifinaalit ja siellä esiintyy Suomen Paradise Oskar. Musta se kappale on hyvä, toivottavasti pääsee jatkoon  :) Meinaatteko kattoo??

Hejsan svejsan! Alltså tänk er, 24 grader, hur fint är det liksom? :D Eller ett minus finns det med sommaren nämligen getingarna eftersom jag hatar och är rädd för dem sjukt mkt! Vi hade 2 st idag på jobbet och det var så nära att jag skulle ha börjat gråta för har så hemsk fobi :S Tur att jag har så härliga jobbkompisar som fick dem bort :P Nu skulle jag ha velat njuta av vädret på balkongen men såklart kom en geting dit också så bara och dra in. Nu kollar jag samtidigt på Salatut Elämät repris och snart kommer kvällens avsnitt. Har mars glass i frysen, borde jag ta? På kvällen klockan 10 börjar melodifestivalens semifinal och där uppträder Finlands Paradise Oskar. Jag tkr att låten är bra, hoppas den kommer vidare :) Tänker ni kolla?? 


Outfit

Photobucket



Photobucket




Photobucket


Waistcoat: H&M - CC // Glasses: H&M // Top: H&M 
// Jeans: Dr Denim // Converse // Earrings: Vero Moda



Damn I love her music! Don't you?





1 kommentti

  1. Kurkkailen viisut ainakin sivusilmällä jos ei muuten :)

    Tosi ihana toppi! <3

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)