15.5.2011

Jeans the blazer up


Moi! Noni 2½ tuntii mm-lätkän finaaliin jossa pelaa rakkaat viholliset Suomi ja Ruotsi vastakkain. Ite oon menossa Helsingin keskustaan kattoon peliä ja toivon mukaan saadaan illan ottelun jälkeen hehkuttaa et nyt on kaks kultaa pussissa :D Jos Suomi pelaa yhtä hyvin ku Venäjää vastaan, sillon Ruotsi kaatuu varmasti. Ite oon tässä vähän värkänny pienen sinivalkosen lipun jonka kiinnitin mun siniseen huppariin. Lisäks alla on valkoinen toppi, siniset farkut, sinivalkoiset converset ja tottakai sinivalkoinen huivi. Eiköhän näillä eväillä lähetä kannustamaan Suomipoika voittoon. Otan kameran mukaan jospa saisin napattua vähä tunnelma kuvia :) 

Hej! Så, nu är det 2½ timme till hockey-vm finalen där kära fienderna möter varandra, d.v.s. Finland och Sverige. Själv är jag på väg till Helsingfors centrum och kolla på spelet och hoppas vi får efter matchen skryta att vi har 2 guldmedaljer :D Om Finland spelar lika bra mot Sverige som mot Ryssland kommer Finland vinna säkert. Själv har jag fixat en liten flagga som jag fäste på min blåa hoodie. Förutom dessa har jag ett vitt linne under, blåa jeans, blåvita converse och såklart en blåvit halsduk. Tror att med denna utrustning kan vi heja Finland till en vinst. Tar kameran med ifall jag skulle få lite stämnings bilder :) 

Outfit 2 days ago


Blazer: H&M // Sunglasses: H&M // T-shirt: H&M // 
Belt: Gina Tricot // Jeans: Dr Denim // Converse // Bag: Guess


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)