20.6.2011

Dagens outfit


Noni nyt ollaan taas selvitty maanantain työpäivästä ja saaki vaan ottaa ihan rauhassa :) Nyt tässä mietinki et pitäiskö olla ahkera ja lähtee lenkille vaiko vaan jäädä makaamaan. Ehkä voisin käydä heittämässä jonku puolen tunnin spurtin ja sen jälkeen löhöillä :D Kohta on kumminki juhannus ja sillon herkutellaan kunnolla joten ehkä pitäiski tässä polttaa kaloreita vielä ku voi. Tänään halusin ottaa heti käyttöön mun uudet Monkin housut ja yhdistin ne mun kiilakorkoihin ja olin oikein tyytyväinen tulokseen :) Housut oliki hyvä valinta tälle päivälle sillä ne oli ihanan viileät eikä kumminkaa tullu kuuma. 


Så, nu har man då klarat av måndagens arbetsdag och nu får jag bara ta det lugnt :) Funderar här dock ifall jag borde vara flitig och dra och jogga eller bli hemma och ligga. Kanske jag tar och springer en 30 minuters rutt och  chillar efteråt :D Snart är det ändå midsommar och så blir det massor med god ohälsosam mat så kanske jag borde bränna kalorier ännu när jag kan. Idag invigde jag mina nya byxor från Monki och kombinerade dem med ett par kilklackar och var nöjd med resultatet :) Byxorna var perfekt val för dagens väder eftersom jag hade det riktigt skönt utan att det blev för varmt.



Monday outfit with my new pants







Turban: Gina Tricot // Jacket: H&M // Top: Gina Tricot // Pants: Monki // Belt: H&M // Wedges: Monki // Bag: Handmade from Rome



2 kommenttia

  1. så snygg du är! o ja va jätte glad av att se att du gilla min blogg! puss

    VastaaPoista
  2. love those pants! they are great



    check out my blog


    xoxo

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)