17.6.2011

Pinkki kirahvi töissä


Jee lämpö on tullu takas, ainaki tälle päivälle :D Aamulla tosin päätin kumminki pistää päälle farkut, t-paidan ja bleiserin vaikka oliki vähä lämpimämpi. Toimistossa vetelin kumminki sit ihan t-paidalla. Tänää ruokatunnilla päätin yllättää mun ihanat työkaverit ostamalla Pirkan Tiramisua joka muuten on tosi hyvää :) Olin kuulemma ollukki jonkinmoinen ajatustenlukija sillä pari minsaa ennen ku tulin takasin meijän pomo oli voivotellu siellä et "eikö oo mitään hyvää kaapissa" ja sit Super Anna tuliki jälkiruoan kaa :D Rakastan yllättää ihmisiä ja varsinki sellasia jotka on sen todellaki ansainnu :) Nyt istun ja vaan nautin siitä että viikonloppu on taas täällä. En jaksanu nyt alkaa kokata mitään mahtiruokia joten turvauduin nyt Kelda tomaattikeittoon joka muuten on hyvää raejuuston, tuoreen basilikan ja parmesaanijuuston kera :) Oon tässä vähän kahen vaiheilla et pitäiskö lähtee kaupungille vai ei ku tekis kyl mieli lähtee kyttäämään mitä ale tuotteita on myynnissä. No jospa Jonas jaksais lähtee mukaan nii ois hauskempaa :) Mut hei palaillaan myöhemmin! Ps 66 lukijaa, upeeta :) Millonkohan menee 100 raja rikki ^^


Jippie värmen har återkommit, iaf för idag :D På morgonen bestämde jag mig dock för att slänga på mig ett par jeans, t-shirt och blazer fastän det var lite varmare. På officen chillade jag ändå med t-shirten. Idag på lunchpausen bestämde jag mig för att överraska mina underbara arbetskompisar och köpte Tiramisu som förresten var jätte god :) Jag hade enligt dem varit en mindreader eftersom ett par minuter före jag kom tillbaka hade vår chef frågat att finns det inget gott i kylskåpet och så kom Super Anna med efterrätten :D Älskar överraska människor som verkligen har förtjänat det :) Nu sitter jag bara och njuter av att veckoslutet är här igen. Orkade inte nu börja fixa någon komplicerad maträtt så jag valde Kelda tomatsoppa som smakar helt ljuvligt tillsammans med grynost, färsk basilika och parmesanost :) Funderar här lite om jag skall dra till stan eller inte, är ju sugen på att kolla upp vilka reaprodukter butikerna har. Kanske Jonas orkar följa med mig då vore allt roligare :) Men vi hörs senare! Btw 66 prenumenanter, wow :) När blir det 100 ^^


Friday look






Blazer: H&M // Sunnies: H&M // T-shirt: Gina Tricot 
// Jeans: Dr Denim // Converse 
// Belt: H&M // Bag: Handmade from Rome




3 kommenttia

  1. Hei saanko udella kuinka pitkä oot ja paljonko painat? Sulla on kyllä ihana tyyli :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Moikka moi :) Oon about 163/164 cm pitkä ja painan siinä vähän alle 50 kiloo, tiiän se on vähän mut oon tämmöne luikku :D

    VastaaPoista
  3. Ihanan värinen bleiseri! Sopii sulle hyvin :-)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)