24.7.2011

First evening in Copenhagen


Moikka! Eilen oli aivan mahtavaa Mian luona, joten kiitoksia vaan kaikille jotka oli siellä :) Jostai kumman syystä en näpsiny yhtäkään kuvaa joten eipähän mulla mitään asukuvia oo eiliseltä. Harmi koska mielestäni asukokonaisuus oli oikein hyvä. Mulla oli päällä H&M:n sininen shortsipuku, pinkki clutch ja mun uudet mokkakiilakorot jotka ostin Kööpenhaminasta. Mut koska ei oikee oo kuvasaldoa eiliseltä, ajattelin et voin näyttää taas Kööpenhamina kuvia ekalta illalta.


Hejsan! Igår var det helt perfekt hos Mia så tackar alla som var där :) Av någon konstig anledning tog jag inga bilder under kvällen så har ju inga outfitbilder från igår. Synd eftersom jag själv var nöjd med outfiten. Hade på mig min blåa jumpsuit från H&M, ljusröda cluchen och mina nya mockakilklackar som jag köpte i Köpenhamn. Eftersom jag inte har bilder från igår, tänkte jag slänga bilder från Köpenhamn från första kvällen.






Movie theatre



Ehkä maailman hienoin elokuvateatteri johon sulauduin paidalla aika hyvin :D

Kanske världens finaste bio som jag smälte in med min tröja :D


Smart words




1 kommentti

  1. Hi lovely, I have an Award for you!!
    Visit me...
    Besos, desde España, Marcela

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)