30.7.2011

My lovely leo-chill-pants


Heippa hei! Eilen käytiin pelaamassa minigolfia ja kuinkas ollakkaan nii vedettiin tasapeli siskon kaa. 18 rataa ja tuloksena 78. Ekat 4 rataa meni raivon vallassa jonka jälkeen rauhotuin :D Oon oikeesti oppinu hillitseen itteäni ja vaikka vimpassa radassa sain sen säälittävän 7, jatkoin yrittämistä kunnes sain pallon luukkuun. Mut minigolfista muihin asioihin. Mentiin sit vielä kaupunkiin ja sisko sai ostettua vähä syysvaatteita. Ylläri et sillä meni rahaa sillä jos ihmiset haluu shoppailla, kannattaa tulla mun kaa sillä löydän muille aina kaikkee kivaa :D Hmm miten ois ura stylistinä? Mut joo tässä tulee teille vähän asukuvaa plus mun eilinen miniostos joka miellytti megasti.


Hejsan! Igår var vi och spelade minigolf och omöjligt som det känns så blev det lika mellan mig och min syster. 18 hål och resultatet blev 78 för båda. De fyra första banorna rullade iväg tms med min ilska och frustration men efter det lugnade jag ner mig :D Har lärt kontrollera min frustration som jag märkte i den sista banan att jag fortsatte försöka få den in i hålet fastän jag lyckades få en 7a i den. Men från minigolf till andra saker. Vi drog till stan efteråt och syrran fick köpt lite höstkläder. Ingen nyhet att hon slösade pengar eftersom om människorna vill shoppa så lönar det sig komma med mig eftersom jag alltid hittar åt andra grejer att köpa :D Hmm hur vore ett yrke som stylist? Men jo här kommer lite outfitbilder pluss mitt miniköp som uppmuntrade mega mycket.


Shopping



Gina Tricot - 1,90€ 
(Vaikka oliki 2,90 lapussa/Fastän det var 2,90 på lappen)


Outfit






Hairband: Gina Tricot // Sunglasses: Seppälä // Top: Gina Tricot // Pants: H&M // Shoes: Monki



4 kommenttia

  1. Det är nog skönt med långt sommarlov, så njut nu ordentligt! Man hinner sen jobba hela resten av livet.
    Fin outfir btw. :)

    VastaaPoista
  2. ove that sunnies!!! you look awesome honey! :D

    xx

    Have a nice weekend :)

    www.sickbytrend.com

    sBt

    VastaaPoista
  3. Ootko sä muuten kokkolassa ollu nyt lähipäivinä? ihan ku oisin nähny sut ! :)

    VastaaPoista
  4. aah, ihana asu!! täydellinen yhdistelmä! (:

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)