10.8.2011

Hey Barbie I wanna play with you and your friends


Ja niinhän siinä tänään kävi et aamupäivällä meijän eno soitti ja sano et serkku Lotta oli nii vinkunu et pääsis tänne leikkimään meijän hienoilla 90-luvun barbeilla joten annoin luvan. Käytiin eka mummulla syömässä jonka jälkeen ajettiin meille leikkimään. Täytyy kyl sanoo et eipähän se barbien kanssa leikkiminen luonnistunut itellä samalla tavalla kuin Lotalla. Ennen mielikuvitus laukkas Barbie leikeissä sen verran et oli hauskaa leikkiä. Nykyään toimin Lotan apulaisena, esim siivoon tai valitsen ne vaatteet :D Barbie leikkien kunniaks puin päälle mun värikkään paidan, kivan hatun päähän + pirteän pinkkiä huulipunaa. 


Och så blev det ju idag att vår morbror ringde på morgonen och sa att kusinen Lotta gnällde på att få komma hem till oss och leka med de fina Barbie dockorna från 90-talet så jag gav tillstånd. Vi var först hos mommo och åt och därefter körde vi hem till oss och lekte. Måste säga att man själv inte lyckades leka lika fritt med Barbie dockorna som Lotta. Förut var det så roligt att leka då man hade så vild fantasi. Nuförtiden är jag Lottas medhjälpare som t.ex. städar eller väljer kläderna :D Eftersom det var Barbie dag, klädde jag på mig min pigga tröja, svarta hatten + målade läpparna i pigg pink färg. 






Hat: H&M // Sweater: H&M // Shorts: H&M // 



1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)