2.8.2011

Jumpsuit in colors


Hyvää päivää! Taas oli perus herääminen kymmenen maissa ja siinä sit 1½ tuntia aamupalaa naamaan. Ah että se on ihanaa ku lomalla pystyy syödä aamiaista pari tuntia ilman et se pilaa päivän. Kiirettä pitää muuten arkipäivisin sit ku on koulussa joten nyt lusmuillaan. Sisko tuossa vääntää ruokaa ja lähetää sit mamman kaa kaupungille metsästään sille farkkuja. Munki pitäis saada farkut, mustat Dr Denimit. Ainoo ongelma tässä on se etten koskaan löydä XS kokoa koska ne on aina loppu. No sit ku tuun Helsinkiin nii meen kyl kysyyn jospa niitä vois tilata mulle :P Mut jätetään ne farkkupuheet sikseen ja katellaan kuvia. Tässä teille toissapäivän asua.


Goddag! Vaknade igen runt 10 som vanligt och därefter en frukost som jag mumsade i mig i 1½ timme. Oh det är så skönt att man kan på sommarlovet äta frukost i ett par timmar utan att det förstör dagen. Sedan när man på vardagarna är i skolan så har man alltid bråttom och därmed är det dags att lata sig. Syrran fixar mat och sedan skall jag och mamma till stan och leta efter jeans åt henne. Jag borde också få jeans, svarta Dr Denim. Det enda problemet är att storleken XS är alltid slut. När jag kommer tillbaka till Helsingfors så går jag nog och frågar ifall de kan beställa ett par åt mig :P Men nu lämnar vi snacket om jeans och kollar på bilder. Här har ni outfitbilder från söndagen.




Jumpsuit: H&M // Glasses: Seppälä // Converse


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)