11.8.2011

Ruutua, mokkaa ja hapsuja


Moikka moi! Jee onnistuin tänää löytään osan mun siskon synttärilahjasta ja huomenna jatkanki ostelua. Ite menin Ginasta ostaan sen pinkin tuubikaulahuivin ku se oli alle 10€. Eilen kävi kans tuuri kaupassa sillä löydettiin mamman kaa mulle ihanat kumpparit, ilonen oon :) Mut nyt meen nopeesti vielä poimiin marjoja pihalle ja sit tv:tä. Tässä teille päivän asua.


Hejsan svejsan! Jippie jag lyckades idag hitta en del av syrrans födelsedagspresent och fortsätter imorgon. Själv gick jag och köpte från Gina Tricot den pinkfärgade tubhalsduken som kostade under 10€. Igår hade jag också tur i butiken då jag och mamma lyckades hitta ett par gummistövlar, är glad :) Men nu går jag ännu en snabbis och plockar lite bär på gården och sedan tv. Här har ni dagens outfit.









Shirt: Lee // Jeans: H&M // Sunnies: Seppälä // Bag: New Yorker // Shoes: H&M




2 kommenttia

  1. love your pants! xo


    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    VastaaPoista
  2. love those peach trousers!!

    Thanks for visiting & commenting on BLEURGH
    http://say-bleurgh.blogspot.com

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)