26.8.2011

These are so wanted and needed!


Huomenta kaikille! Tässä vedän just aamiaista ja selailen H&M:n sivuja sillä siellähän on taas kaikkee mitä haluaisin ja oikeastaan semmosia joita on halunu jo pidemmän aikaa. Yheltätoista katon The Biggest Loseria ja samalla laittaudun että voin sit lähtee heti kahentoista maissa kaupungille. Tässä tulee nämä mun halutut tuotteet, ehkä nämä on kans teidän mieleen :)


God morgon alla! Sitter och slänger i mig frukost samtidigt som jag går igenom H&M:s hemsidor och där finns ju igen allt möjligt och egentligen också sådant jag velat ha en längre tid. Klockan 11 kollat jag på The Biggest Loser och fixar mig samtidigt så jag kan sedan dra till stan runt 12. Här kommer produkterna jag vill ha, kanske det finns något bland dessa ni också gillar :) 



H&M









Have a nice day! :)





4 kommenttia

  1. Noi hiuspannat sekä shortsit on kivat! :) Oon yrittäny Tampereen Hennesiltä etsiäkin jo kyseisiä pantoja, muttei ainakaan vielä ole osunut silmään :/

    Anniina

    VastaaPoista
  2. dom ballerina har jag köpt ser ut som chanel nästan :)

    VastaaPoista
  3. Hähää tänään Hennesillä käydessäni huomasin, että nuo pannat on vihdoin ja viimein rantautunut Tampereellekin! Ei tarvinnut kahdesti miettiä, että ostanko :D

    Anniina

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)