4.10.2011

Old heels got trendy


Täällä himotan matikkaa ja kuuntelen musiikkia. Vielä ku jaksais puol tuntia nii sit tulee Salkkarit, ihan huippua! Huomenna onki sit vapaapäivä ja työhaastattelu, saa nähä miten käy joten en vielä paljasta mitään :) Tänään pukeuduin vanhaan villapaitaan ja sujautin jalkoihin vanhat nilkkurit, ne onki sopivasti IN nyt :D Tässä teille kuvia.


Här sitter jag som en värsta plugghäst och pluggar matte samtidigt som jag lyssnar på musik. Om jag orkar ännu en halvtimme så får jag sedan kolla på Salkkarit, helt bäst! Imorgon är jag då ledig från skolan och har en jobbintervju, får se hur det går så berättar inte än om det :) Idag slängde jag på mig en urgammal ylletröja och på fötterna hade jag mina gamla ankleboots, dem är passligt IN nu :D Här har ni bilder.

Old ones in use again













Sunnies: Seppälä // Necklace: Guess // Jumper: Old one // Jeans: Dr Denim // Shoes: Andiamo


2 kommenttia

  1. Jos niitä Lauren Conradin kirjoja meinasit, nii en oo vielä kerennyt lukemaan ! :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)