5.11.2011

50s style today


Huomenta vain! Tässä selailen 50 luvun meikki ja hiustyylejä koska tänään mulla on töitä ja pitää meikata ja laittaa hiukset 50 luvun tyyliseks, aika hauskaa koska en normaalisti laita hiuksia niin :D Kyseessä on yhden yrityksen pikkujoulut ja työntekijät pukeutuu tämän teeman mukaisesti. Pitääki tässä alkaa kohta laittautuun sillä saattaa olla että ne soittaa mut somistusapuun joten hiuksia värkkäämään vaan :) Katotaan jospa ehtisin laittaa hiukset ja bloggata ennen kun lähen. No mut  c ya :)


God morgon alla! Här sitter jag och bläddrar igenom 50 talets smink och hårstilar för jag har jobb idag och man skall styla sig enligt 50 talet, ganska roligt för vanligtvis fixar jag inte håret så :D Det är alltså frågan om lillajulsfest för ett företag och arbetarna skall klä sig enligt temat. Borde egentligen snart börja fixa mig för det kan väl hända att de ringer mig för dekorationshjälp så nu är det då dags att fixa håret :) Kollar om jag skulle hinna fixa håret och blogga innan jag drar. C ya :) 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)