19.11.2011

Garnier BB-cream - Miracle skin perfector


No mutta hyvää huomenta!! Nyt on yöunet takana ja istun nauttimassa aamukahvista pellavansiemen naamio naamassa, ah rentouttavaa. Kävin eilen kaupungilla kun piti tosiaan ostaa vähän juttuja mutta eihän siitä mitään tullu :D Monkin ihana huppumainen kaulahuivi oli loppuunmyyty jo aikoja sitten enkä kauheena haluais maksaa 6€ toimituskuluja mikäli tilaisin sen netistä joten taitaa jäädä. Sit ne Gina Tricotin "Villahousut" oli sittenki vähän liian kalsarimaiset joten nekin jäi :D Mutta kolmas asia jota odotan innolla että saapuis Suomeen ois toi Garnier BB-cream jota ollaan jo alettu ruotsalaisilla nettisivuilla mainostamaan. BB-cream on tosi suosittu Aasiassa ja nyt Garnier on kehittänyt oman version siitä. Kuinka hyvin se toimii ei oo hajua mutta kahteen Garnier peitevärituotteisiin oon ollu tosi tyytyväinen joten eiköhän tämäki varmaan oo hyvä :)


Nämen god morgon!! Nu har man sovit länge och sitter för tillfället och njuter av min kopp kaffe med linfröansiktsmask i ansiktet, oh vad avkopplande. Var igår en sväng till stan då jag skulle köpa en del grejer men det funkade då inte :D Monkis sköna scarf med en huva var slutsåld redan för evigheter sedan och skulle inte så gärna betala 6€ för transport ifall jag beställde den på nätet. Sedan "Yllebyxorna" som jag ville köpa från Gina Tricot såg ut som långkalsonger när jag hade dem på mig så dem blev i butiken :D Men tredje grejen jag väntat på är Garnier BB-cream som har redan blivit marknadsfört på svenska hemsidor. BB-cream är jätte populärt i Asien och nu har då Garnier utvecklat en egen version av den. Om den funkar bra vet jag inte men har varit nöjd med två garnier foundation produkter så denna är säkert också helt bra :) 


Onko teillä jotain kokemuksia BB-cream tuotteista? :)


Har ni någon erfarenhet av BB-cream produkter? :) 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)