22.11.2011

I love sunglasses


Oon huomannu että vuosien varrella oon kyllä onnistunu ostaan erilaisia aurinkolaseja tai laseja ilman vahvuuksia koska oon semmonen joka käyttää arskoja vuoden ympäri koska ne on kerta kaikkiaan niin hienoja asusteita. No mut itse asiaan nimittäin ajattelin pistää tänne kuvia mun arskoista niin saatte sanoo minkälaiset mulle sopii.


Har märkt att under senaste åren har jag lyckats köpa olika solglasögon och fake glasögon för jag helt enkelt är en person som använder solisar året runt, dem är ju så jäkla fina accessoarer. Men till själva ämnet då, tänkte slänga hit bilder på mina solisar så får ni säga hurudana passar mig bäst. 









































2 kommenttia

  1. wow! great pics, love all your looks, and love your sunnies ;)
    Kisses!

    VastaaPoista
  2. Näytät ihan Lady gagalta pyöreissä laseissa :D<3

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)