29.11.2011

I'm wearing something that glitters


Heips!! Mun oli pakko tulla purkaan paineita blogiin. Kahen tunnin päästä on tentti ja oon ihan hermoraunio :D Ehkä ihan hyvä että otan pienen tauon ja päivitän blogia tauon ajan. No mut mitäs teille? Ite ootan vaan että tentti on ohi ja saan hengähtää. Kyseessä on siis environmental tourism management tentti ja se sisältää aika paljon matskua. Toivotaan että pääsen läpi! Pitäkää hei kaikki mulle peukkuja, niitä tarvitaan :P Ajattelin nyt näyttää teille mun uuden glitteripaidan jonka ostin H&M:stä, joten tässä on eilisen asukuvia.


Halloja!! Var helt enkelt tvungen att komma till bloggen och släppa ut lite press. Om två timmar har jag min tent och är helt skakig :D Kanske helt bra att jag tog nu en liten paus och uppdaterar bloggen under pausen. Hur mår ni då? Själv väntar jag bara på att tenten är över och jag får pusta ut. Det är alltså en tent i environmental tourism management kursen och den innehåller ganska mycket information. Vi får verkligen hoppas på att jag kommer igenom tenten! Håll alla tummarna uppe för mig, det behövs :P Tänkte nu visa min nya glittertröja som jag köpte från H&M så här har ni outfitbilder från igår.














Jacket: H&M // Jumper: H&M // Jeans: Dr Denim // Shoes: Bianco


3 kommenttia

  1. Ihana toi paita!

    justfashion-nothinelse.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Anna jag la upp bilderna, kunde inte vänta. D blev jätte bra :D

    VastaaPoista
  3. ihana paita! mäki voisin haluta tollasen:)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)