1.11.2011


Mohoi! Arvatkaa mitä mun aikatauluun kuuluu taas vaihteeks, no mutta mitä muutakaan kun koulutehtäviä, jee! Meillä on yks tehtävä enkä tajua tehtävän antoa sit yhtään joten tuli sit paha nakki eteen :D Eilen oli puolestaan aivan mahtava päivä ku mentiin Jennan kaa kuohuviini maistijaisiin ja saatiin sit 35€ lahjakortin Stockalle. Kiva että pääsi tekeen jotain uutta :) Nyt tosin pitäis taas tehä koulujuttuja eikä nyt valitettavasti kiinnosta ollenkaan. No eiköhän tämäki blondipää tajua jossain vaiheessa mitä tehtävässä haetaan. Tässä teille eilisen asua.


Hejsan! Gissa hur min tidtabell ser ut igen, vilken överraskning att har massor med skoluppgifter jippie! Vi har en uppgift och jag förstår nada av den så nu blev det problem :D Igår hade jag däremot en super trevlig dag då jag och Jenna gick och provsmakade skumvin och fick sedan ett presentkort till Stocka värd 35€. Roligt att man fick testa något nytt :) Nu borde jag dock göra skoluppgifter och tyvärr så intresserar den delen inte alls. Kanske denna blondhead fattar uppgiften i något skede. Här har ni outfiten från igår. 



Monday outfit










Blazer: Gina Tricot // Top: Gina Tricot // Jeans: Dr Denim // Boots: Bianco // Belt: H&M 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)