8.12.2011

Peach pants to color the winter time



Jee löysin tänään ekan joululahjan :D Nyt voi pyyhkiä yhen nimen pois ostoslistalta! Lisäks löysin aivan upeen kaulahuivin H&M:stä joka oli alessa puoleen hintaan, ihan mahtavaa! Kuvia siitä huomenna asun kera :) Tällä hetkellä istun pellavansiemen naamio naamassa ja odotan että pääsis sit suihkuun ku tää naamio on vaan kuivunu. Tässä teille vielä lupaamiani asukuvia, vaihtelun vuoks pistin mun pirteen väriset housut jalkaan ja väsäsin neuleesta vähän erinäkösen.

Jippie, jag hittade årets första julklapp :D Nu kan jag stryka över ett namn från listan! Dessutom hittade jag en helt underbar halsduk från H&M som var på rea till 50%, helt perfekt! Visar bilder på den imorgon tms med en outfit :) För tillfället sitter jag med linfröansiktsmasken i ansiktet och väntar på att kunna gå i duschen, bara ansiktsmasken torkar först. Här har ni outfitbilder som jag lovade, och för att variera, slängde jag på mig mina färggranna byxor och gjorde tröjan lite anorlunda.











Turban: H&M // Knit: New Yorker // Earrings: Seppälä // Jeans: H&M // Belt: Gina Tricot // Socks: Gift // Shoes: H&M

2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)