13.1.2012

A "goodiebag" from a friend


No hei! Täällä istun pinkissä velour asussa ja lusmuilen luotettavan ystävän, Sinkkuelämän parissa. Mietin tässä jos pitäis mennä kaupungille taas vähän kyyläileen, saa nähä. Mut eka ajattelin näyttää "goodiebagin" jonka sain yllätykseks Stefanilta pari päivää sit. Sain ihanan miniatyyri hajuveden ja fitness patukan. Rakastan yllätyksiä ja varsinkin kun yllätys sisältää jotain tosi kivaa kuten tämän Versace - Yellow diamond hajuveden joka tuoksuu ihanalle! 

Nämen hej! Här sitter jag i min pinkfärgade velour outfit och tar det lugnt tillsammans med min pålitliga vän, SATC. Funderar här om jag borde igen ta mig till stan och kolla runt lite. Tänkte nu först visa en "goodiebag" jag fick som en överraskning av Stefan några dagar sedan. Fick en härlig parfym i miniatyrstorlek och en mumsig fitness chokladstång. Älskar överraskningar speciellt när överraskningen innehåller något jätte nice som i detta fall Versace - Yellow diamond parfym som doftar så ljuvligt!








1 kommentti

  1. TUota pitääkin käydä nuuhkuttamassa. Mulla oli aikoinaan tästä se pinkki perusversio, ihana sekin.

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)