17.1.2012

Laundry service my outfit


Lunta tupruttaa ulkona ja ite istun sisällä ja syön marianne karkkeja. Koska en eilen jaksanu raahautua kauppaan meenki tässä nyt heti bloggailun jälkeen. Haha oltiin hetki sit Stefanin kanssa ottamassa asukuvia ja tällä kertaa retromeiningillä pyykkituvassa niin sai hyvää rekvisiittaa mukaan :D Tässä päivän asua. Ja PS jos haluat voittaa samanlaisen turbaanin joka mulla on tämän päivän asukuvissa, klikkaa itsesi arvontaan TÄÄLTÄ

Det snöar ute som bara den och själv sitter jag inne och äter marianne godis. Eftersom jag inte orkade ta mig till butiken igår tänkte jag dra nu genast efter bloggandet. Haha var med Stefan för en stund sedan och tog outfitbilder i tvättstugan för att få lite retrostil med :D Här har ni dagens outfit. Och BTW om du vill vinna en likadan turban som jag har på bilderna, klicka dig själv till lottningen HÄR


Turban girl











Turban: Gina Tricot // Shirt: Gina Tricot // Jeans: Dr Denim // Converse


2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)