24.2.2012

Dove Nourishing Oil Care arvio


Noin 2½ viikkoa sitten otin testiin Dove Nourishing Oil Care tehohoitoaineen jonka sain testattavaksi Buzzador sivustolta. Buzzadorina oleminen tarkoittaa käytännössä sitä että saa mahdollisuuden kokeilla eri tuotteita ja siten kertoa mielipiteitä ja kokemuksia kavereille ja sosiaalisissa medioissa. Mikäli sua alkoi kiinnostamaan voit rekisteröityä Buzzadoriksi TÄÄLTÄ ja samalla kirjoittaa suosittelijat kohtaan annathin :) Joo mut sit itse tuotteesta vähän lisää, eli oon nyt käyttänyt tuotetta säännöllisesti 2½ viikon ajan. Ajattelin nyt listata tuotteen plussat ja miinukset mut muistakaa että kyseessä on mun pehko ja tulokset vaihtelevat varmasti :) 

About 2½ vecka sen tog jag och testade Dove Nourishing Oil Care intensivbalsamet i bruk som jag fick från Buzzador sidan. Att vara en Buzzador innebär i praktiken det att man får möjligheten att testa olika produkter och sedan berätta sina åsikter och erfarenheter åt sina vänner och i olika sociala medior. Om du blev intresserad att bli en Buzzador gå och registrera dig HÄR och fyll i vid rekommendations delen annathin :) Men mer om själva produkten, har nämligen nu använt produkten regelbundet under 2½ vecka. Tänkte nu lista upp produktens + och - sidor och kom ihåg att det är frågan om mitt hår och resultatet varierar säkert :)








Ite oon tuotteesta sitä mieltä että parhaimman tuloksen saa jos harjaa kuivat hiukset kunnolla läpi ennen suihkuun menoa, antaa tuotteen vaikuttaa kunnolla hiuksissa ja kuivattelee hiukset melkein heti suihkun jälkeen harjan avulla jolloin lopputuloksena on aika kiiltävät hiukset :) Valittettavasti tuote ei toimi yhtä hyvin jos haluan antaa luonnonkiharoideni tulla esille kuivattamalla hiukset luonnollisesti. Voisin kuitenkin harkita tuotteen hankkimista jossain vaiheessa :) 

Själv anser jag att produkten ger det bästa resultatet om man först borstar håret ordentligt igenom före man tar en dusch, sedan låter man produkten verka i håret ordentligt och typ direkt efter duschen torkar håret med hjälp av en borste så blir håret ganska glansigt :) Tyvär funkar inte produkten alls lika bra om jag vill ha mina naturliga lockar fram genom att jag låter håret torka på det naturliga sättet. Kunde ändå tänka mig skaffa produkten i ngt skede :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)