29.2.2012

Eurovision songcontest 2012 favorite // Loreen - Euphoria


Nyt vähän euroviisuasiaa nimittäin 10.3.2012 Ruotsissa ratkeaa kuka lähtee edustaan naapurimaatamme ja toivon yli kaiken että Loreen valitaan. Loreen sijoittui vuonna 2004 Ruotsin Idolsissa neljänneksi ja vakuuttaa nyt Euphoria kappaleellaan näyttävästi! Helmikuun alussa Loreen pääsi heti jatkoon ekassa karsinnassa enkä ihmettele yhtään sillä kappale vei sydämen! Tää on semmonen kappale jota voisin muutenkin kuunnella jos radiossa soitettaisiin joten ihan täysi kymppi. Loreenilla on puhtaan kaunis ääni ja valloittaa lavalla :) Jos Loreen pääsee edustaan Ruotsia oon aika varma siitä että tämä kappale on viiden parhaan joukossa :) 12 pistettä multa! Kuunnelkaa ja sanokaa mitä mieltä ootte? :)

Nu lite melodifestival nyheter nämligen den 10.3.2012 väljs Sveriges representant för Eurovision songcontest 2012 och håller mina tummar uppe för Loreen. Loreen blev fjärde i Idol 2004 och är helt suverän med sin sång Euphoria! I början av februari kom Loreen direkt vidare till final från det första kvalet och undrar inte alls varför, hennes sång rövade bort mitt hjärta! Denna låt är sådan jag kunde lyssna på min fritid om den spelades t.ex. på radion, en 10a. Loreens röst är ren och vacker och hon är lysande på scenen :) Om Loreen får representera Sverige i år kommer hon säkert ligga bland de fem bästa :) 12 poäng ger jag! Lyssna och ge era åsikter? :)





HOT OR NOT?

1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)