10.2.2012

Mä ja Gaga lähetään nyt kaupungille


Noni nyt oonki ehtiny syödä ja tehä kaikkee muuta turhaa tässä välissä että onki aika lähtee kaupungille päin. Koska kukaan kavereista ei pääse mukaan otan mukaan Gagan t-paita muodossa :D Mut hei katotaan jospa löytäisin jotain kivaa että pystyis pistään kilpailun tai arvonnan pystyyn. Asukuvia sun muuta myöhemmin, se on moro! 

Så nu har jag hunnit äta och göra allt annat onödigt så det är dags att ta sig till stan nu. Eftersom jag fick ingen kompis med mig får Gaga följa med i t-shirt format :D Ska kolla om jag skulle eventuellt hitta något nice så att jag kunde ordna en tävling eller lottning. Outfitbilder och annat kommer senare, hejdå!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)