19.2.2012

TAFFEL ITALIANO VOITTOON!!


Kävin äsken suunnittelemassa Taffel sipsikilpailuun mun pussin ja nimeks tuli ITALIANO. Mausteina toimii ranskankerma, aurinkokuivatut tomaatit ja basilika. Te jotka ootte lukenu jonkin aikaa mun blogia tietää minkälainen sipsihirmu oon joten jos haluatte auttaa mut jatkoon käykää äänestämässä semmosta kuin ITALIANO :) Olisin tosi tosi kiitollinen sillä pistin tähän aika paljon aikaa :D 

Var precis och deltog i Taffel chips tävlingen och min påse blev ITALIANO. Chipsen är kryddade med crème fraiche, soltorkade tomater och basilika. Ni som har följt min blogg en tid vet att jag ÄLSKAR chips så om ni vill hjälpa mig vidare gå och rösta på påsen med namnet ITALIANO :) Vore jätte tacksam för jag lade ner ganska mycket tid på detta :D





(Rome 2010)


1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)