29.3.2012

Fuel for writing


Nyt aion olla niin ahkera että kirjotan opparia parisen tuntia jolloin saan illalla vaan loikoilla. Nukuin aivan liian pitkään aamulla ja nyt väsyttää. No väsymys + kirjoittaminen ei oo kauheen hyvä kombo mut siihen löytyy tilapäinen apu, hiilarit :D Tämän lautasen avulla piristyn ainakin hetkeks ja kirjoittaminen on jopa hauskaa!

Nu skall jag vara så aktiv att jag skriver på examensarbete ett par timmar så jag får ta det lugnt på kvällen. Sov för länge på morgonen och nu är jag trött och lat. Trötthet + skrivande är inte välrdens bästa kombo men kan botas tillfälligt, kolhydrater :D Med hjälp av denna tallrik blir jag pigg iaf för en stund och skrivandet blir till och med roligt!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)