17.3.2012

H&M Trend - Silver pants


Tässä nämä mun uudet rakkauspökät ois sit! Eka naureskelin että miltäköhän näytän näissä mutta sit kun kokeilin niitä kyselin 50 kertaa JENNALTA että mitäs mieltä se on ja se sano että sopii ja onneks muuten vakuutteli mut ostaan noi sillä nyt oon ihan rakastunu noihin :D Kohta pitäis mennä kauppaan niin otan samalla kameran mukaan jos Jonas jaksais ottaa asukuvia niin näkisitte mun housut ihan näin in äktiön :D 

Här är mina nya kärleksbyxor då! Först skrattade jag en stund och funderade att hur skulle jag se ut i dessa och sen när jag testade dem frågade jag typ 50 gånger av JENNA vad hon tycker om byxorna och hon sa att dem ser bra ut och övertygade mig att köpa dem och tur att jag köpte dem för nu är jag så kär :D Borde snart ta mig till butiken så kan ta kameran med mig om Jonas skulle orka ta outfitbilder så ni skulle se dessa in action :D





Likey?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)