23.3.2012

Hype my looks


Nyt kun oon LookBookissa ajattelin että laitan aina blogin puolelle asun jonka sinne oon lisäny niin saatte tykkäillä jos tykkäätte :) Tänään lisäsin mun sulkaprintti asun, ite en ees tajuu miksen oo käyttäny toppia useammin :D Eilen latasin ekan asun sinne ja mikä muukaan kun keväinen transparent look :) Kertokaa jos ootte mukana LookBookissa niin käväsen kattomassa :) 

Nu när jag med i Lookbook tänkte jag att jag lägger upp på bloggen varje outfit jag har laddat dit så får ni gilla om ni tycker outfiten är nice :) Idag laddade jag upp min fjädermönster outfit, fattar inte hur jag inte har använt linnet oftare :D Igår laddade jag upp min första outfit och valde en vårig look med den transparenta klänningen :) Berätta om ni är med på LookBook så checkar jag era sidor :) 


Hype my looks






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)