31.3.2012

Kesän täydellinen asukokonaisuus Nellyltä


Hyvää lauantai päivää kaikille! Nukuitteko hyvin? Ite menin vasta kolmen maissa nukkumaan kun yritin kirjottaa opparia. Noh jotain tekstiä tallentu kylläkin :D Jonaksella on mun bussikortti joten pitää odottaa että se tulee kotiin niin voin käydä nopeesti kaupungilla. Käväsin tuossa äsken selailemassa Nellyn sivuja ja löysin ihania tuotteita ja kehitin kesä lookin. Voi että kun olis noin paljon rahaa niin ostaisin tuon asukokonaisuuden heti. Mitä mieltä ootte? :)

Nämen god lördag alla! Sov ni bra? Själv gick jag och la mig först runt tre då jag försökte skriva på examensarbetet. Iaf uppstod någo text :D Jonas har mitt busskort så jag måste vänta att han kommer hem så jag kan därefter dra till stan en snabbis. Var precis och kollade på Nellys hemsidor och hittade så fina produkter och skapade därmed en sommar look. Om jag bara hade så mycket pengar skulle jag genast köpa denna look. Vad tycker ni? :)



Nelly summer look





1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)