23.5.2012

2 Beauty Must Products


Kaikilla on varmaan joitain meikkituotteita jotka ovat ihan Must meikkipussissa. Pari vuotta sitten kiitos JENNAN tajusin alkaa käyttää Makeup Storen Cover all mixiä. Se tuote on ihan luotto! Se peittää ihovirheet ja tummat silmänaluset täydellisesti ja lisäksi on tosi tosi riittoisa :) Cover all mixin lisäksi yhdeksi luottotuotteeksi on noussut Garnierin BB-cream. Itse asiassa tällä hetkellä käytän päivittäin BB-creamia + mineraalipuuteria meikkivoiteena sillä haluan kevyemmän lopputuloksen :) BB-creamistä oon kertonut aiemmin mutta hehkutan tätä kyllä vielä :D Jos on jotain kysymyksiä näistä tuotteista, vastaan mielelläni :)

Alla har säkert några sminkprodukter som är helt Must. Ett par år sedan skaffade jag tack vare JENNA fattade jag börja använda Makeup Store - Cover all mix. Den produkten kan man lita på! Den täcker alla hyproblem och mörka ringar under ögonen och dessutom är den jätte jätte riklig :) Förutom Cover all mix har Garnier BB-cream blivit ett av favoritprodukterna. För tillfället använder jag dagligen BB-cream + mineralpuder istället för foundation eftersom jag vill ha ett naturligare resultat :) Har tidigare berättat om BB-cream men kan inte sluta hylla den :D Om ni har frågor om dessa produkter svarar jag gärna :)






2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)