24.5.2012

Blue trousers transparent as air


Noniin vihdoinkin päivän asun pariin. Viime postaukseen vierähti 3 tuntia, huh huh :D Ja nyt kun käy läpi asukuvia menee vähintään tunti. Tänään olikin päällä ihanat siniset läpikuultavat housut jonka hankin sillon kun Fashion against aids mallisto saapui kauppoihin. Housuihin yhdistin mun mustan nahkatopin ja korkeat kiilakorot. Mitäs ootte asusta mieltä? 

Äntligen får man ta itu med dagens outfit. Det gick 3 timmar att göra förra inlägget, haha :D Nu när jag går igenom dagens outfitbilder tar det minst en timme. Idag hade  jag på mig mina sköna transparenta blåa byxor som jag skaffade från F.A.A kollektionen. Kombinerade byxorna med mitt svarta läderlinne och ett par boots med kilklack. Vad tycker ni om outfiten?


Leather and blue transparent

















// Sunnies: H&M // Necklace: We Style // Top: Gina Tricot // Trousers: H&M (Fashion against aids) // Boots: Din Sko // 


10 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)