12.6.2012

A glimpse of leather


Noniin LOL leffa on nähty ja täytyy sanoa että oli kyllä näkemisen arvoinen :) Kiitokset kuuluu Saralle joka voitti MORE TO LOVE blogista kahdelle paikat ennakkonäytökseen ja otti mut mukaan :) Päällä mulla oli tänään mun mekko bikbokista jonka yhdistin toppiin ja nahkashortseihin. Lopputulos oli oikein kiva paitsi että ulkona oli niin hiostavaa ettei olis saanu laittaa sukkiksia :D Tässä päivän asua! 

Så, då har man sett LOL filmen och måste säga att den var verkligen värt att se :) Ett stort tack till Sara som vann från bloggen MORE TO LOVE två platser till förhandspremiären och tog mig med :) Hade på mig idag  min långa klänning från Bikbok och kombinerade den med ett linne och mina lädershorts. Slutresultatet vart riktigt bra förutom att det var så varmt idag att jag kunde ha lämnat tightsen hemma :D Här är dagens look!

















// Hairring: H&M // Dress: Bikbok // Top: Gina Tricot // Shorts: H&M // Tights: Monki // Sunnies: H&M // Shoes: Bianco // 


3 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)