2.7.2012

Converse sale!


Mä niin rakastan converseja, niiden kanssa sopii kaikki vaatteet! Itse omistan kolmet parit mutta toivon määrän lisääntyvän ajan myötä ^^ Uusimmat hankin talvella siskon kanssa, ne valkoiset matalavartiset ja sain ne hankittua tosi hyvään hintaan TÄÄLTÄ. Mun valkoiset converset maksoi vaan 46€ :) Nyt katoin SPARTOO.FI sivuilta että sieltä löyty oikein hyvään hintaan nättejä converseja. Valitsin mun lempparit jotka näette alla :) (Sisältää mainoslinkkejä)

Älskar såå comverse, dem passar ihop med alla kläder! Själv äger jag 3 par converse men hoppas att mängden ökar med tiden ^^ Mina nyaste skaffade jag med syrran på vintern, de snygga vita med låg skaft. Skaffade dem för ett jätte bra pris HÄR. Mina vita converse kostade endast 46€ :) Nu kollade jag från SPARTOO.FI sidorna att det finns flera riktigt fina converse för bra pris. Valde mina favoriter som ni ser nedan :) (Innehåller reklamlänkar)






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)