31.8.2012

Born this way ball look


Mulla oli tiistaina vaikeeta päättää minkä asun laittaisin päälle Gagan keikalle. Noh aluks laitoin leggingsit mutta loppupeleissä valitsin mun nahkashortsit. Tässä on kuitenkin kuvia molemmista asukokonaisuuksista. Enjoy! :) Sori etten oo ehtiny postata mun goodiebagin sisällöstä, tuntuu vaan tällä hetkellä siltä että oon tulossa sairaaks joten varmaan on vaan sohvalöhöily ilta :) Huomenna skarppaan!

Hade svårigheter att bestämma mig hur jag skulle se ut på Gagas konsert. Först valde jag mina leggings men därefter bytte jag om till mina lädershorts. Här är ändå bilder på båda mina looks. Enjoy! :) Sorry har inte hunnit skriva om goodiebagen, håller typ på att bli sjuk så det blir bara soff chill :) Imorgon skärper jag mig!


Turquoise hair









// Loose hair: H&M // Jacket: H&M // Top: Gina Tricot // Shorts: H&M or Leggings: Seppälä // Tights: Monki // Boots: Din Sko //


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)