9.8.2012

Questions/Answers about my style - Part 4




Mistä ostat yleensä sun vaatteet ja mistä saat inspiraatioo sun pukeutumiseen?:-) / Varifrån köper du vanligtvis dina kläder och varifrån får du inspiration till dina outfits? :) 





No mä suosin kaikkia edullisia vaateliikkeitä ja ketjuja  mutta yleensä ostan vaatteet H&M:stä tai Gina Tricotista. Silloin tällöin tulee ostettua jotain Monkista, Weekdaystä, Zarasta tai Lindexistä :) Näiden lisäksi pyrin löytään kivoja juttuja kirppareilta sillä second hand on aina yhtä HOT!  Koska rahaa ei oo koskaan ollut liikaa oon helposti löytänyt omantyylisiä vaatteita näistä liikkeistä ja täytyy sanoa että H&M on kyllä edelleen lemppari! Tottakai jos olis rahaa, shoppailisin useammin Zarassa sillä siellä on unelmatuotteita.  Inspiraatiota pukeutumiseen hankin blogeista, kaduilta, kaupoista ja omasta päästä :)  / Jag föredrar alla förmånliga klädbutiker och kedjor och köper vanligtvis kläderna från H&M eller Gina Tricot. Nu och då köper jag något från Monki, Weekday, Zara eller Lindex :) Förutom dessa försöker jag fynda också second hand grejer eftersom det är alltid HOT! Eftersom man inte nånsin haft för mycket pengar har lätt hittat plagg i egen stil och måste säga att H&M är min favorit! Såklart om jag skulle ha pengar skulle jag shoppa mera på Zara eftersom man hittar drömprodukter. Inspirationen till min klädsel hittar jag från bloggar, gator, butiker och mitt eget huvud :) 





 Lempiväri vaatteissa ja väri jota et ikinä päällesi pistäisi? 




Nykyään ei oikeestaan enää oo sitä yhtä lempiväriä sillä rakastan erilaisia värejä mutta semmonen kestosuosikki on sininen :D Ei oo yhtäkään väriä jota en ikinä pistäisi päälle mutta käytän harvoin vahvaa vihreetä tai punaista väriä :) / Nuförtiden har jag egentligen bara en favoritfärg eftersom jag älskar olika färger men favoritklassikern är blått :D Har inte någon färg jag aldrig skulle ha på mig men jag använder ganska sällan starka gröna eller röda färger :) 



Entäs onko sulla koskaan "nothing to wear" päiviä?:D




Haha on liiankin usein :D Yleensä kun on menossa juhlimaan tai juhliin en tiiä mitä pukis päälle. Ehkä pitäis muistaa esim nämä asut seuraavan kerran. / Haha jo för ofta :D Vanligen om jag är på väg och festa eller på fest vet jag inte hur jag skall klä mig. Kanske jag borde ta och memorera i skallen dessa outfits inför nästa gång.



4 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)