15.8.2012

Questions/Answers about my style part 6



Onko sulla ollut jotain "tyylivaiheita"/Mitä tyylivaiheita sulla on ollut(rokkari, emo, pissis...) /  Har du haft olika stilskeden (rockig, emo, fjortis...)




No ei varsinaisesti oo ollut mitään kauheen silmiinpistäviä tyylivaiheita :D Yläasteella oli perusvaatteet mitä löyty niistä parista Kokkolan vaatekaupoista, eli semmosta H&M:ää ja ONLY:n kamaa. No mulla oli aika kauan leggingsvaihe kun about koko ajan pukeuduin niihin :D / Har egentligen inte haft jätte starka stilskeden :D När jag gick i högstadiet hade jag bara typ basic kläder som man kunde hitta i de få butikerna i Karleby, dvs H&M, ONLY osv. Hade då ganska länge leggingsskede och använde typ dem hela tiden :D 




Suosittele jotain nettivaatekauppoja :P Ei varsinaisesti kysymys, mutta ois kiva tietää jotain sun lemppareitas! / Rekommendera några webbklädbutiker :P Inte egentligen en fråga men vore trevligt att få veta dina favoriter!




Minkä ikäisenä löysit ns. oman tyylisi?



No uskon että tässä kahden vuoden aikana oon muokannut pukeutumistani sen verran että nyt alan pikku hiljaa olla tyytyväinen ja voinki sanoa että oon löytänyt sen ihka oikean tyylini parikymppisenä :)  / Tror att jag har under de senaste två åren fixat och testat olika grejer med min klädsel att jag börjar så småningom bli nöjd och kan säga att jag verkligen hittat min egen stil som 20 åring :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)