23.9.2012

10 Looks with Annaliina


Huomenta vain kaikille! Sunnuntai on kyllä aina semmonen päivä että on jotenki vaikea päästä käyntiin :D Pitäis tosiaan tehä tuota opparia niinku aionki ja sit käydä vihdoin läpi mun arvontaan osallistuneita jotta näen miten paljon arpoja kenelläkin on :) Nyt kuitenkin ajattelin aloittaa sunnuntain sillä että esittelen teille bloggaajan jonka tyyli on mulle hyvin inspiroiva! Kyseessä on upean upea ANNALIINA :) Ehdottomasti yks mun lemppariblogeista. Tässä teille 10 asua by Annaliina, nauttikaa! :) PS miksen mä osaa pukeutua noin!! :)

God morgon alla! Söndagen är nog alltid en dag då det är så jäkla svårt att komma igång :D Borde jobba med examensarbetet som jag skall göra och senare gå igenom alla som deltog i lottningen och hur många lotter var och en har :) Nu tänkte jag dock inleda söndagen med att berätta om en bloggare vars stil är för mig så inspirerande! Det är frågan om den otroligt chica ANNALIINA :) Absolut en av mina favoritbloggar. Här är 10 looks by Annaliina, njut! :) PS varför kan jag inte klä mig så!! :)


1. Silver



2. Mint + Black



3. 12092012


4. Blue earrings


5. I'll make you a star in my universe



6. Breath of life



7. And it's allright



8. Wake up




9. Sadness is a pearl



10.  You know it's true






3 kommenttia

  1. Du har helt en super stil! :)

    http://cupidjazmine.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm nu vet jag inte menar du Annaliina eller mig men annaliina på bilderna har iaf jätte snygg stil ^^ Ifall du menar mig, ett stort tack :)

      Poista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)