20.9.2012

A chic calendar wanted


Siis oikein hävettää kertoa etten vieläkään oo hankkinut itelleni vuoden kalenteria :D Syyskuun puolenvälin ylikin ollaan päästy mutta ei, käytän post it lappuja kotona ja siihen jääkin. Kyse ei oo kuitenkaan siitä ettenkö haluais kalenteria, en vaan tiiä mistä löytyis joitain hienoja :) ONKO EHDOTUKSIA MISTÄ LÖYTÄÄ HIENOJA KALENTEREJA?

Skäms ju här typ när jag berättar att jag fortfarande inte har skaffat en kalender åt mig inför detta år :D Vi är över halvvägs i september redan men nej, jag använder post it lappar hemma och that's about it. Det är dock inte frågan om att jag inte skulle vilja ha en, vet bara inte var jag kunde hitta någon fin :) NÅGRA FÖRSLAG PÅ VAR JAG KUNDE HITTA EN FIN ÅT MIG?







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)