4.9.2012

Monday Look in silk blend trousers


Eilen päätin ettei saa enää flunssan takia kuljeskella pelkissä kotivaatteissa joten puin päälle mun uudet H&M Trendin glitterihousut ja yhdistin ne valkoiseen paitaan, isoihin arskoihin ja uusiin kenkiin ja laukkuun :) Että noi housut on muuten mukavat päällä! Ja mitä tulee mun uusiin kenkiin, nekin on mitä mukavimmat jalassa. Laukkuun oon totaalisen rakastunut, upea! 

Igår bestämde jag att inte gå endast i mjukiskläder på grund av förkylning så jag tog och invigde mina nya byxor från H&M Trend och kombinerade dem med en vit blus, stora solglasögon och nya skor och väska :) Byxorna är så bekväma på och samma kan jag säga om mina nya skor! Har också blivit totalt kär i väskan, underbar! 


Silk Blend Trousers
























// Sunnies: Seppälä // Blouse: Second Hand // Trousers: H&M Trend // Boots: Nelly // Bag: Angelica Blick for Nelly Trend // 


3 kommenttia

  1. Oh thank you, that's sweet :) i will check your blog :)

    VastaaPoista
  2. Kiva tyyli :) tuli vähän mieleen Lady gaga, siis hyvässä mielessä

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)