9.9.2012

Readers make my day!!


Siis aivan upeeta, katoin että teitä osallistujia on jo kohta 30 ja blogin tilaajia lähes 300 bloggerin kautta!! :) Tää tekee mut niin iloseks koska en kirjota blogia vaan itteni vuoksi vaan myös teidän vuoksi ja haluan inspiroida entistä enemmän teitä kaikkia :) Pienenä kirjotin päiväkirjaa ehkä pari kertaa vuodessa enkä muutenkaan kirjottanut huvikseni muuta kuin laulun sanoja :D Nyt tuntuu siltä että on niin ihanaa voida ilmaista itseään blogin avulla ja samalla tutustua upeisiin ihmisiin :) PS STEFANILLA ON SAMANLAINEN GOODIEBAG KILPAILU MENOSSA TÄÄLLÄ :) Käykää ihmeessä osallistumassa niin voitte jopa voittaa sieltä. Huomiseen asti aikaa :)

Alltså helt otroligt, kollade att det är nästan 30 personen som redan deltagit och snart har jag 300 prenumenanter via Blogger!! :) Detta gör mig så glad eftersom jag skriver inte bloggen endast åt mig själv utan också för er och vill inspirera er allt mera :) När jag var liten skrev jag dagbok typ några gånger om året och det enda jag skrev var typ egna sånger :D Känns så skönt att få uttrycka sig med hjälp av bloggen och samtidigt lära känna nytt folk :)  PS STEFAN LOTTAR UT EN LIKADAN GOODIEBAG SOM MIG HÄR :) Gå och delta så har ni chansen att vinna där. Ni har tid tills imorgon :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)