2.10.2012

Clean Love


En tiiä kuinka moni teistä on joskus kokeillut noita Clean tuoksuja mutta ite rakastan niitä! :) Mitä nyt oon tuolla kaupoissa pyörinyt niin perus hinta noille hajuvesille on pyörinyt siinä 45€ paikkeilla. No nyt on aivan huippu juttu tiedossa. Kävin COSMETIQUE sivustolla ja huomasin että kyseisistä tuoksuista 3 maksavat siellä vain 33,10€/30ml ! Yli kymmenen euroa edullisempi joten aika hyvin säästää!  (Sisältää mainoslinkkejä)

Vet inte hur många av er har nångång testat Clean dofterna men själv älskar jag dem! :) Vad jag nu har kollat runt på stan så har jag märkt att priset för dofterna har varit runt 45€. Nu har jag goda nyheter. Var på COSMETIQUE sidorna och märkte att 3 stycken av dessa dofter kostar endast 33,10€/30ml! Över tio euro billigare så man sparar ju bra! (Innehåller reklamlänkar) 


Pääsette suoraan tuotteisiin kuvia klikkaamalla / Ni kommer direkt till produkterna genom att klicka på bilderna :) 









PS ILMAISET POSTITUSKULUT KUN OSTOKSET YLITTÄVÄT 20€ / GRATIS LEVERANS VID BESTÄLLNING PÅ ÖVER 20€

ALENNUSKOODI/RABATTKOD: R7QW1

2 kommenttia

  1. De där Clean dofterna är sådana att dom passar för vissa men inte för alla. T.ex. för mig är de lite för svaga och ''fräscha'' och jag föredrar lite sötare dofter!;)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)