9.1.2013

8.1.2013 - In my candy skirt


Jee vihdoinkin sain aikaseks ottaa kunnon asukuvia nyt kun Jonas oli käytettävissä. Ostin eilen uuden linssin kameraan kun sain sen valmistujaislahjaks ja testasin sitä näihin kuviin :) Koska oltiin sisätiloissa, sain nauttia hameasusta ilman sukkiksia. Hmm onkohan lievästi jo kesää ikävä? :D 

Jippie, äntligen var jag så aktiv att jag tog outfitbilder nu när Jonas kunde fota mig. Köpte igår en ny lins till kameran som jag fick i present när jag blev färdig från skolan och testade den till dessa bilder :) Eftersom vi tog bilderna inomhus, fick jag njuta av kjol looken utan tights. Hmm saknar jag lite sommaren kanske? :D 


8.1.2013












// Shades: Seppälä // Sweater: Topshop (second hand) // Skirt: Seppälä // Wedges: Nelly // 


2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)