27.1.2013

Eurovision 2013 - Oma Suomi suosikki


Noniin nyt vähän musiikki aiheita nimittäin kuka lähtee tänä vuonna edustamaan Suomea euroviisuihin? Itellä on jo oma suosikki uuden musiikin kilpailusta ja kaiken lisäks oma suosikki on kotikaupungistani, Kokkolasta joten liput ovat korkealla :D Kyseessä on Great Wide North niminen yhtye joka esittää kappaleen Flags ja muhun se uppoaa. Jotenki ei ollenkaan oo yhtään se perus suomalainen kappale vaan kuulostaa enemmän kansainväliseltä :) Tällä kappaleella vois ainakin edustaa Suomea hyvällä omatunnolla eikä tarvis yhtään hävetä. Tällä kappaleella on kuitenkin kovia vastustajia kuten Diandra ja Krista Siegfrids joten saattaa hyvinkin olla että jompi kumpi niistä lähtee Suomea edustaan :) 

Nu är det dags för lite musik inlägg nämligen vem kommer vara den som representerar Finland i eurovision 2013? Själv har jag min egen favorit från UMK och dessutom kommer killarna från min hemstad Karleby så det flaggar jag ju för också :D Bandet heter Great Wide North som sjunger låten Flags och jag gillar den. Känns inte alls som den typiska finländska sången utan har mera internationell känsla i sig :) Denna sång kunde gärna representera Finland med gott samvete, utan att man skäms. Denna sång har dock svåra motståndare så som Diandra och Krista Siegfrids så det kan lätt bli någon av dem som representerar Finland :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)