11.1.2013

Nelly Wishlist


Juhlamekkoja, uudet farkut, kimaltelevat kengät, jep nämä ovat kaikki omalla NELLY toivelistalla :) Tällä hetkellä tarvitsisin kuitenkin eniten noita Dr Denimin mustia farkkuja koska mun omissa on reikiä koska oon kuluttanut ne loppuun :D Ne on niin mukavat jalassa etten edes halua miettiä muita vaihtoehtoja. Farkkujen lisäksi pukeutuisin mielelläni noihin mekkoihin ja kimaltelevat kengät olis kyllä tervetulleita. Mitä teidän omalla toivelistalla on? :) Sisältää mainoslinkkejä.

Festklänningar, nya jeans, glittriga skor, japp alla dessa är på min egen NELLY önskelista :) För tillfället skulle jag mest behöva Dr Denim svarta jeans för mina egna har hål i dem, har använt dem flitigt :D Dem är så bekväma på att jag inte ens vill tänka på andra alternativ. Förutom jeansen skulle jag gärna klä mig i dessa partyklänningar och glittriga skor skulle få plats i garderoben. Vad har ni på er egen önskelista? :) Innehåller reklamlänkar.


Nelly Wishlist




// BLACK // SILVER //



// GREYBLACK // BLACK //




// GOLD // SILVER // BLACK //



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)