10.1.2013

Thebos wanties


Kävin pitkästä aikaa kattomassa THEBOKSEN tarjontaa ja löysin sieltä vaikka mitä kivaa :) Ajattelin näyttää vähän tuoteuutuuksia teille ja mitä ite voisin sieltä tilata. Pitää vaan eka karsia määrää, nimittäin voisin kyllä tilata noi kaikki :D Sisältää mainoslinkkejä.

Det var länge sedan jag var och kollade på THEBOS utbud och hittade massor med intressanta produkter :) Tänkte visa lite produktnyheter för er och vad jag kunde själv beställa. Måste dock bestämma mig vad jag verkligen vill ha för jag kunde ju beställa allt :D Innehåller reklamlänkar.

Beauty Wanties





Vaaleanpunaiset huulipunat ovat kyllä niin mun juttu! Sopii hyvin kun tekee vähän vahvemman silmämeikin :) Uskon että nämä sävyt on ihan täydellisiä! Muutenki tykkään Maybellinen huulipunista joten en usko näiden olevan mitään huonoja.

Ljusröda läppstift är så min grej! Passar bra när man kör på en lite starkare ögonmakeup :) Tror att dessa nyanser är helt perfekta! Gillar annars också läppstift från Maybelline så tror inte dessa är dåliga.






Välillä on kiva käyttää vahvempaa huulimeikkiä jolloin punaiset sävyt nousevat suosikeiks. On klassista punaista mutta myös luumun sävyistä.

Ibland är det nice att använda sig av lite starkare smink på läpparna och då lyfts röda nyanser fram som favoriter. Det finns klassiska röda men också nyanser i plommon.







Oon aina halunu kokeilla muitakin vaahtomaisia meikkejä kun oon ollu tyytyväinen vaahtomeikkivoiteeseen. No nyt olis tarjolla sekä aurinko"puuteria" ja poskipunaa vaahto muodossa.

Har alltid velat testa övriga mousse makeup då jag har varit nöjd med mousse foundation. Nu bjuds det även på bronzer och blush i mousse form.





// REVLON // COVER GIRL //

Ripsivärit alkaa pikku hiljaa veteleen viimeisiään joten pitäis miettiä uusia vaihtoehtoja. Bongasin kaksi uututta ja varsinkin toi Cover Girlin ripsari houkuttelee :)

Mina mascaran börjar snart ta slut så jag borde fundera på nya alternativ. Bongade två nyheter och speciellt den från Cover Girl lockar :) 





// LIP PLUMP  // PRIMER  //


No entuudestaan löytyy jo volyymiä huulissa mutta jotenki heräs kiinnostus tuon huulituotteen kohdalla. Lupaa jopa lisätä kollageenituotantoa ja tekee huulista sileät. Primer pitäis hankkia ja tuo ois sit yksi vaihtoehto.

Har ju nog fylliga läppar redan nu men blev intresserad av läpp produkten. Den lovar öka på kollagenet i läpparna och göra läpparna släta. En primer borde jag skaffa och denna vore ett alternativ.


Mitäs ootte tuotteista mieltä, kokemuksia??

Vad tycker ni om produkterna, har ni erfarenheter??



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)