23.3.2013

A touch of Chanel


Moikka kaikille ja hauskaa lauantaita! Päätin tänään lähtee kaupungille koska en ehtiny ja jaksanu eilen. Ostin lahjakortilla H&M:stä vähän juttuja jotka voin näyttää sit huomenna :) Sit toteutin asukuvat Chanelin edessä koska on jo ollut aikomus sen jälkeen kun Gaga kävi tuossa näpsimässä asukuvia :D

Hejsan alla och trevlig lördag! Bestämde idag att dra till stan för jag hann och orkade inte igår. Köpte lite grejer från H&M idag med mitt presentkort som jag kan visa imorgon :) Sedan uppfyllde jag mina Chanel bakgrund outfitbilder som jag har tänkt på länge, sedan Gaga var där och tog lite outfitbilder :D 


A touch of Chanel









// Beanie: H&M // Shades: Zara // Coat: H&M // Scarf: Vero Moda // Knit: Gina Tricot // Pants: H&M // Converse // Bag: Angelica Blick for Nly trend // 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)