2.3.2013

Girl in the morning mirror


Huomenta upeat! Heräsin vähän myöhemmin tänään koska Jonas tuli niin myöhään kotiin että heräsin siinä ennen neljää enkä meinannu eka saada unen päästä kiinni. Ajattelin tänään kävästä kirpparilla ja sit vaan olla, en jaksa lähtee tällä kertaa kaupungille :) Tässä vähän peilikuvia musta suorilla hiuksilla, jee kerrankin jaksoin suoristaa :D

God morgon ni fina! Vaknade lite senare idag då Jonas kom hem så sent att jag tänkte inte först somna om när jag vaknade runt fyra. Tänkte idag dra till loppisen och därefter bara chilla, orkar inte idag ta mig till stan :) Här är lite spegelbilder på mig med plattat hår, jippie för en gångs skull orkade jag fixa det rakt :D


Mirror









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)