30.5.2013

Staring through my pixel shades


Taas on ollu aivan ihana sää ulkona ja oli niin mukava kävellä mekossa ja korkkareissa! :) Kokeilin myös mun uusia arskoja ja korviksia jotka tilasin THEBOKSELTA. Voinki sit tehä niistä erillisen postauksen :) Päällä oli tänään ihana mekko jonka oon saanu Jossulta synttärilahjaks jo monta vuotta sitten. Lisäks nahkatakki ja hopeiset korkkarit. Sisältää mainoslinkin.

Det har varit sånt fint väder idag igen att det kändes så skönt att gå runt i klänning och klackar! :) Testade också mina nya solglasögon och örhängen som jag beställde från THEBOS. Kan visa upp dem bättre i ett annat inlägg :) Hade på mig idag min fina klänning som jag fått i födelsedagspresent av Jossu länge sedan. Dessutom blev det läderjackan och silvriga klackar. Innehåller en reklamlänk.


Pixel Shades









// Shades & Earrings: Thebos.fi //  Jacket: H&M // Dress: Stocker // Heels: H&M //


 Thumbs up for this look?


8 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)