9.7.2013

Denim overall


Siis oon ihan rakastunut mun uusiin lappuhaalareihin jotka ostin Stradivarius liikkeestä kun oltiin Mallorcalla. Makso vajaat 20€ ja on kyllä niin ihanat päällä. Materiaali on pehmeää ja ovat kaiken lisäksi viileät päällä. Malliltaan pillifarkut sopivat hyvin mun kropalle. Jätin värikkään topin alle ja yhdistin mun uusiin sandaaleihin :) Korut jotka mulla on tässä asussa ovat kyllä niin hienot ja Rhodos reissun jälkeen saatte kuulla lisää niistä.

Alltså är så kär i mina nya jeansoverall som jag köpte från Stradivarius när vi var på Mallorca. Kostade mindre än 20€ och är så sköna på. Materialet är mjukt och dessutom är dom svala på. Modellen passar perfekt min kropp. Lämnade ett färggrannt linne under och kombinerade med mina nya sandaler :) Smyckerna jag har på mig är så fina och efter min Rhodos resa kommer ni få höra mera om dem. 


Denim overall














// Shades: H&M // Overall: Stradivarius // Top: Gina tricot // Sandals: Mallorca // Necklace and ring: SININKA (Blog co-operation)


Do you like denim overalls?


9 kommenttia

  1. Aivan ihana! Asusi on taas päästä varpaisiin ihan täydellinen! :)♥

    VastaaPoista
  2. Aww onpa söpö haalari :)

    http://suklaatilanne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Heii, mä katoin samoja haalareita Tallinnassa. :) Jäi kuitenkin kauppaan, kun en jaksanut sovitella. Sulla ainakin toimii tosi kivasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ajattelin eka ite että mahtaako sopia mutta olivatkin aivan ihanat päällä :) kiitti! ♥

      Poista
  4. Vitsi miten siisti haalari ja aurinkolasit! :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)