3.9.2013

Converse wanties


Moikka ihanat! Nyt kun syksy on täällä, tulee itelle aina himo kattoa uusia syyskenkiä. Tennareita mulla kyllä on muutamat mutta muun muassa Converset ja Vansit jaksaa innostaa eri väreillä ja malleilla. Menin SPARTOOLLE katsomaan tennareita ja yllätys yllätys siellä oli taas upeita Converseja. Kokosin alle mun omat lempparit ja voi että kun kelpais kaikki noi! Aina kun selailen verkkokauppoja, haluan varmistua mikäli valittuun verkkokauppaan on joitakin tarjouksia tai alekoodeja. Tutustuin alennuskoodi sivustoon nimeltä CUPONATION joka kokoa kaikki alennuskoodit ja tarjoukset yhden sivuston alle. Tämä sivusto on siis tosi kätevä jos haluaa varmistua mitä tarjouksia tietyille sivustoille on. Jos haluatte tutustua Spartoon tarjouksiin, pääsette Cuponationin Spartoo sivuille TÄSTÄ :) Tämä postaus on toteutettu yhteistyössä Cuponation.fi:n kanssa.

Hejsan ni fina! Nu när hösten är här så blir jag extra sugen att kolla på nya höstskor. Har en del sneakers men bl.a. Converse och Vans lyckas alltid inspirera med olika färger och modeller. Klickade mig till SPARTOO för att kolla på lite sneakers och det var ju ingen överraskning att jag hittade fina Converse där. Samlade mina favoriter under ett kollage och  blev nog tok kär i alla! Alltid när jag surfar runt i olika webb butiker vill jag veta ifall det finns reakoder eller andra erbjudanden till den valda sidan. Bekantade mig med en webbsida, CUPONATION som samlar alla reakoder och erbjudanden under en hemsida. Denna webbsida är jätte bra då man vill kolla upp möjliga erbjudanden till den valda sidan. Om ni vill nu bekanta er med erbjudanden till Spartoo, hittar ni dem under Cuponations Spartoo sida HÄR :) Detta inlägg är gjort i samarbete med Cuponation.fi. 






// PINK // GOLD // LEO // BLUE // COGNAC // WHITE //



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)