22.10.2013

Inspiration Blog Awards!


Moikka kaikki! Tällä hetkellä Indiedaysillä on käynnissä blogiehdokkuuksien haku, johon te lukijat saatte ilmoittaa ehdolle suosikkibloginne tai oman blogin valittuun kategoriaan. Ite oon monien vuosien ajan vaan unelmoinut siitä että jospa joskus olis edes mahdollisuus päästä ehdolle. No nyt mulla ja teillä on se mahdollisuus :) Tällä hetkellä upeita blogeja on niin monta etten vois edes ajatella olevani ehdolla mutta mikäli haluatte mennä ilmoittamaan blogini ehdolle, olisin ikuisesti kiitollinen ja samalla ihan sanaton :) ILMOITA TÄSTÄ.

Hej alla! För tillfället har Indiedays en kampanj på gång där inspirerande bloggar letas och ni har chansen att nominera er favorit som bloggkandidat, eller varför inte er egen blogg i den kategori som passar bloggen bäst. Själv har jag under många års tid drömt om att nångång ha möjligeten att bli nominerad. Nu har jag och ni alla lika stor chans :) I Finland finns det massor med jätte inspirerande bloggar och kan ju inte ens tänka mig att jag vore en av dem nominerade men ifall ni tycker att min blogg inspirerar och ni vill nominera mig, är jag för evigt tacksam och samtidigt helt stum :) NOMINERA HÄR.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)