7.12.2013

Brown fluffy coat!


Tänään olin erityisen iloinen kun muistin että hankin syksyllä tämän kyseisen tekoturkiksen! Ulkona alkaa olla jo kirpeä talvisää joten nyt tuleekin käytettyä näitä karvatakkeja useammin. No halusin kokeilla vähän erilaista asua joten puin mun wetlook leggarit jalkaan ja yhdistin ne tennareihin. Tässä lauantain vaihtelevaa asua :) 

Idag var jag speciellt glad när jag kom ihåg fluffiga jackan jag skaffade på hösten! Det börjar vara ganska kyligt ute, riktigt vinterväder så då kommer jag använda allt oftare dessa fluffiga jackor. Ville testa lite en outfit jag hade i tankarna så det blev då wetlook leggings och sneakers. Här är en lite annorlunda lördags look :) 













// Coat: Savannah // Leggings: Seppälä // Shades: Seppälä // Shoes: Old ones //


Hot or Not?

4 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)